Grunnet den pågående situasjonen med koronavirus, ønsker styret i Australian Shepherd Klubb Norge å informere om at årets årsmøte som skulle avholdes søndag 29.03.2020 blir AVLYST av hensyn til smittefare for sine medlemmer. Dette innebærer at det ikke blir holdt årsmøte i 2020, og at det sittende styret blir sittende frem til årsmøte i 2021. Alle styremedlemmer har sagt seg villig til å sitte videre dette året på grunn av situasjonen. Bestemmelsen er i tråd med foreslåtte løsninger gitt av NKK. Da situasjonen enda er svært usikker, og klubben ikke har mottatt noen forslag til saker til det kommende årsmøtet, ble det besluttet å avlyse årsmøtet, heller enn å utsette det på ubestemt tid.

Årsberetninger, samt regnskap, vil bli å finne på ASKN sine hjemmesider slik at medlemmene får den informasjon som likevel skulle blitt gitt i forbindelse med årsmøtet.

Angående Aussiespesialen i mai er det ennå ikke tatt stilling til om denne skal avlyses eller ei, og vi kommer til å forholde oss til NKKs anbefalinger når vi tar en vurdering i april.

Mvh styret i ASKN

Categories: