Årsmøte '22

For å forhåpentligvis øke antall deltakere og fange mangfoldet, er det blitt bestemt at årsmøtet blir avholdt digitalt via Teams, kl. 12:00, 24.04.22.

Praktisk:
Møtet vil foregå via Microsoft Teams, hvor deltakere kan delta med eller uten brukerprofil, via mobil eller stasjonær enhet. Møteinnkallingen vil bli sendt til alle våre medlemmer via e-post, hvor link til digitalt møterom er inkludert. Fungerende leder, Helene Nilsen, vil lede møtet. Ytterligere møtestruktur vil bli opplyst ved møtestart. Avstemming gjøres slik som i fjor, via digitalearsmoter.no med personlig innlogging. Stemming vil være åpen fra 24.04 til 01.05.22.

ASKN ber alle medlemmer om å dobbeltsjekke telefonnummer og e-post adresse på www.nkk.no, da dette vil være kontaktpunkt for innkalling og avstemming. For nye medlemmer, bør medlemsavgiften være innbetalt innen 03.04.22 for å få nødvendig informasjon, samt ha stemmerett på årsmøtet.

Categories:

Tags: